حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی امروز جمعه ۱۹ دی با سفر به شهرستان سرایان از بیمارستان امام علی ‌(ع) و کلینیک در حال ساخت این بیمارستان بازدید کرد.

بازدید استاندار خراسان ‌جنوبی از بیمارستان امام علی‌ (ع) سرایان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا حمید ملانوری که روز گذشته به شهرستان فردوس رفته بود، امروز (جمعه) به عنوان پنجمین مقصد سفرهای شهرستانی خود، وارد سرایان شد.

استاندار خراسان جنوبی که برای دیدار با مردم سرایان و بازدید از چند پروژه اقتصادی و عمرانی وارد این شهرستان شد، با حضور در گلزار شهدای این شهر، با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وی سپس به بیمارستان امام علی (ع) سرایان رفت و برای اطلاع از روند انجام کار، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه و برنامه‌ریزی برای تسریع در انجام عملیات اجرایی از کلینیک در حال ساخت این بیمارستان بازدید کرد.

این پروژه که از محل اعتبارات ملی و به همت خیرین سلامت اجرا می‌شود، ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و براساس تصمیمات اتخاذ شده در آخرین بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در فازهای مختلف اجرا می‌شود تا برای بهره‌برداری مردم، سریع‌تر به نتیجه برسد.

این پروژه در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و استقرار متخصصان و افزایش سطح خدمات درمانی به مردم، از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان در راه‌اندازی این مرکز است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های عمرانی سرایان، به محل اجرای مجتمع فرهنگی و هنری رفت و عوامل مؤثر در تاخیر در اجرای پروژه را جویا شد.

وی در این بازدید که نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان نیز حضور داشتند، مجتمع‌های فرهنگی و هنری را از زیرساخت‌های رفاهی جامعه خواند و بر رفع موانع انجام کار تاکید کرد.

ملانوری راهکارهایی را هم برای تسریع در روند اجرای این پروژه که سال ۸۶ آغاز شد و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ارائه کرد.

یکی از بخش‌های اصلی این پروژه، سالن آمفی تئاتر است که از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بنا به پیش بینی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتمع فرهنگی و هنری سرایان، سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید از واحد فرآوری بنتونیت، دیدار چهره به چهره با مردم، بازدید از جاذبه گردشگری کویر و نمکزار سه قلعه و برگزاری شورای اداری شهرستان به منظور جمع‌بندی نتایج این سفر یک روزه در شمار برنامه‌های امروز استاندار قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید