باشگاه رئال مادرید به دنبال نشاندن رائول گونزالس یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ خود و شماره هفت اسطوره ای باشگاه خود بر روی نیمکت این تیم است.

کاندیداهای احتمالی سرمربیگری در باشگاه رئال مادرید

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین رئال مادرید سرمربی آینده خود را انتخاب کرده است. در ماه های اخیر چندین بار شایعاتی در مورد اخراج زیدان مطرح می شد که همیشه از دو گزینه اسم برده می شد: مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی که به شدت مورد علاقه فلورنتینو پرز است و رائول گونزالس شماره هفت اسطوره ای رئال مادرید که در حال حاضر سرمربی کاستیا یعنی تیم رزروهای رئال مادرید است.

پوچتینو در همین هفته رسما هدایت پاریسن ژرمن را به عهده گرفت و و بدین ترتیب از جمع گزینه ها کنار رفت. مربی آرژانتینی چهارده ماه پیش از تاتنهام اخراج شد و در این مدت بدون تیم بود. خود این مربی همیشه دوست داشته که به رئال مادرید ملحق شود اما حالا هدایت تیم پاریسی را به عهده گرفته است.

نشریه آس گزارش داد که رئال مادرید حالا حس می کند که اگر در آینده قرار باشد که زیدان از تیم برود، رائول گونزالس گزینه منطقی برای جانشینی وی خواهد بود. رائول در یک سال و نیم اخیر هدایت کاستیا را به عهده داشته است. بزرگترین موفقیت دوران مربیگری وی در تابستان گذشته بود که به عنوان سرمربی تیم جوانان رئال مادرید توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان شود. رائول یکی از مهمترین نیازها برای مربیگری یعنی محبوبیت را در میان هواداران رئال مادرید دارد و بعد از آن باید اصول دیگر نظیر مدیریت رختکن و مسائل تاکتیکی را هم در نظر بگیرد هر چند که فعلا مشخص نیست که چه زمانی ممکن است زیدان از رئال برود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید