مسعود شجاعی، سرمربی تراکتور از حضور علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حمایت کرد.

مسعود شجاعی هم به جمع حامیان علی کریمی پیوست/حضور او در انتخابات ریاست فدراسیون را به فال نیک می‌گیرم
به گزارش سلام نو به نقل از بهار، علی کریمی، پیشکسوت و اسطوره فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد قصد دارد در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و ریاست این فدراسیون را بر عهده بگیرد.
تغییرات اعمال شده در اساسنامه فدراسیون فوتبال با نظر فیفا شرایطی ایجاد کرده که کار را برای ورود چهره های مطرح فوتبالی به این عرصه راحت کرده است و حالا کریمی اولین کسی است که اعلام کرده قصد دارد با استفاده از این موضوع وارد کارزار انتخاباتی شود.
این موضوع واکنش های مختلفی به همراه داشته ولی طی روزهای اخیر شاهد حمایت اکثر چهره های فوتبالی از علی کریمی و حضورش بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال بودیم.
در این راستا مسعود شجاعی، سرمربی تراکتور هم به جمع حامیان علی کریمی پیوسته و حضور او را در فدراسیون فوتبال به فال نیک می‌گیرد.
شجاعی در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت: فوتبال باید به دست فوتبالی ها سپرده شود و این موضوعی است که در سال‌های اخیر بارها مطرح شده است. علی کریمی یک چهره شناخته شده فوتبال در ایران و در عرصه بین المللی است و حضور او در انتخابات ریاست فدراسیون را به فال نیک می گیرم و امیدوارم در این عرصه موفق باشد.
وی افزود: علی کریمی بدون شک توانایی اداره فدراسیون فوتبال را در خودش دیده که وارد عمل شده و قطعاً برای کارش برنامه هایی دارد و امیدوارم در این عرصه موفق عمل کند.
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید