قائم مقام دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: اصلاح ‌طلبان ناگزیرند فهمی نوین و رو به آینده از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ارائه کنند و گفتمان اصلاحات باید روزآمد شود.

باید فهم و ‌درک‌مان را نسبت به «گفتمان اصلاحات» روزآمد کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ششمین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار و پیام رییس دولت اصلاحات در این کنگره قرائت شد.

آذر منصوری قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در ششمین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: صاحب‌نظران و فعالان حوزه سیاست، اقتصاد و جامعه شناسان نگران شکاف‌ها و گسست‌های سیاسی، کم شدن نقش و سهم مردم در حکمروایی و تهدیدهای بین‌المللی، روندهای تضعیف همبستگی اجتماعی، تنزل سرمایه اجتماعی، دشواری معیشت مردم به ویژه طبقات و گروه‌های اجتماعی نابرخوردار، کاهش قدرت تولید ثروت و رفاه ملی، رشد فقر و نابرابری، حاشیه‌نشینی، بیکاری، بی‌ثباتی شغلی، فساد فراگیر و بروز ابعاد مختلف تحریم ظالمانه بر زندگی عموم شهروندان و اقتصاد ملی هستند.

قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت خطاب به اصلاح طلبان گفت: اصلاح ‌طلبان ناگزیرند فهمی نوین و رو به آینده از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ارائه کنند و توقف و سکون در گفتمان گذشته سرنوشتی جز عبور ملت از آن نخواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: به همین دلیل به همه کنشگران اصلاح طلب و اول از همه به خویشتن یادآور می‌شوم بی اینکه دچار تعصب و جزم و جمود و خودشیفتگی شویم باید فهم و ‌درک‌مان را نسبت به «گفتمان اصلاحات» روزآمد کنیم.

منصوری تاکید کرد: ما اصلاح طلبان اگر بخواهیم همچنان مورد اعتماد و وثوق ملت باشیم و پرچم تحول خواهی را به نیابت از اکثریت ملت در دست داشته باشیم ناگزیریم که صادقانه و صریح، مسیر طی شده را بی پرده و در معرض و دید ملت به تازیانه نقد بسپاریم و نسبت به خطاها و تقصیرات، مسئولیت پذیرانه پاسخگو باشیم. بپذیریم که تشخیص‌های نادرست، عملکردهای نابهنگام، تندروی‌ها و کندروی‌ها، فاصله افتادن میان ما و پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان را سبب شده است.

قائم مقام حزب اتحاد ملی خاطرنشان کرد: بپذیریم که ملت اصلاح طلب به دنبال سیاستمداران اصلاح‌گر می‌گردند. کسانی که بتوانند در عرصه عمل مطالبات ملت را به منصه ظهور و اثر برسانند. صرف واگویه کردن مطالبات ملت و حتی کانونی کردن آن اگر چه لازم است اما کافی نیست.

براساس این گزارش، در این همایش پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات هم قرائت شد که وی در این پیام آورده است: به روان پاک سردار سرافراز اسلام و ایران شهید بزرگوار سلیمانی درود می‌فرستم و از خداوند منان شفای عاجل و سلامتی کامل برادر متعهد علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی را خواستارم.

در ادامه این پیام آمده است: در هنگامه تلخ و نگران کننده‌ای که احزاب و تشکل‌های مدنی نه تنها مورد کم التفاتی‌اند، بلکه بامحدودیت‌ها و موانعی برای فعالیت مناسب و شایسته مواجهند و در زمانی که شاهد افزایش بی‌اعتمادی و کاهش امید بخش مهمی از جامعه نسبت به آینده هستیم و فشارهای ظالمانه و تهدیدهای خارجی و نیز مشکلات ناشی از فراگیری بیماری زمین‌گیر کننده کرونا مزید بر علت شده است، برگزاری این همایش نشانه درک درست مسئولیت و تلاش برای گذر از وضعیت نامطلوب به وضعیت مطلوب است.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید