محمود فکری سرمربی تیم استقلال تهران درباره برتری شاگردانش مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی سرعت خوبی داشت از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم.

فکری: اگر بازیکنان گذشت بیشتری داشتند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمود فکری پس از بازی با آلومینیوم اراک گفت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی سرعت خوبی داشت و هر دو تیم موقعیت های خوبی به خصوص تیم ما در نیمه اول ایجاد کرد. اگر بچه ها دقت بیشتری داشتند یا گذشت بیشتری داشتند می‌توانستیم به گل های بیشتری برسیم ولی جا دارد که از تک تک آنها تشکر کنم. از همه آنها ممنونم که این بازی را خوب انجام دادند.

او ادامه داد: قبل از بازی دربی یک مقدار خیلی از بازیکنان شاید خودشان را حفظ کنند اما بچه های ما با تمام توان بازی کردند و توانستیم یک سه امتیاز دیگر به دست بیاوریم. 

فکری در پاسخ به عملکرد خوب امروز مهاجمان گفت: مهاجمان ما همیشه خوب بودند اما مهم این است که تیم برنده شود و بتوانیم موقعیت درست کنیم. اینکه چه کسی گلزنی کند مهم نیست. خداراشکر مهاجمان که بیشتر وظیفه گلزنی دارند این کار را انجام دادند و کار ما آسان شد. 

میلیچ به دربی می رسد؟ فکری در پاسخ به این سوال گفت: احتمال زیاد فردا جلسه انضباطی او برگزار می شود و بعد از برگزاری جلسه به تیم برمی گردد. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید