سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی فردا مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خطیبی ۲ بار استقلال را برده اما تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

فکری: هواداران بازیچه دست عده‌ای نشوند/ بازی با آلومینیوم را فدای دربی نمی‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خطیبی سال گذشته با ماشین سازی، ۲ بار استقلال را برده و کارش را بلد است. او می‌تواند کار را برای ما سخت کند، اما تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بازی فردا را فدای دربی نمی کنیم

او در مورد دربی گفت: بازی دربی مهم است، اما بازی فردا هم اهمیت دارد. ۳ امتیاز فردا برای ما لازم است تا در صدر بمانیم. امتیاز این بازی را فدای دربی نمی‌کنیم.

درباره نادری ریسک نمی کنیم

فکری در مورد وضعیت دیاباته و نادری گفت: دیاباته با ما در اردو است؛ اما درباره نادری ریسک نکردیم و ان‌شاءالله با تمرینات برای دربی مشکلی نداشته باشد.

بزرگترین مشکل استقلال در این چند سال، کاهش نظم و انضباط است

سرمربی استقلال در مورد تنبیه انضباطی میلیچ توضیح داد: یکی از بزرگترین مشکلات استقلال در این چند سال، بحث نظم و انضباط است که کم شده بود. یکی از کارهای ما بازگرداندن نظم و انضباط است. میلیچ یک بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند که بازی کردن یا نکردنش دلیل خاصی ندارد که به دنبالش باشد. ما بازیکنان زیادی داریم که صبوری را سرلوحه خود قرار داده‌اند و اگر بازیکنی این نظم را بر هم بزند، باعث آلوده شدن آن‌هایی می‌شود که صبوری می‌کنند.

اگر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش فراتر بگذارد، باید با او برخورد شود

او افزود: ما این فضا را به کسی نمی‌دهیم که از حیطه خودش خارج شود. ان‌شاءالله میلیچ بعد از بازی فردا در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا می‌کند و سپس در تمرینات حاضر می‌شود. اگر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش فراتر بگذارد، باید با او برخورد شود. ما به دنبال قطع همکاری نیستیم، بلکه می‌خواهیم متوجه اشتباهش شود و بازیکنان دیگر هم متوجه شوند که اگر اشتباهی کنند، به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند. ما بازیکنان نجیب، صبور و یک دلی داریم. مشکلاتی داشتیم، اما با صبوری بازیکنان حل شدند. بازیکنانم ۱۰ درصد طلب خود را گرفته‌اند و با صبوری تلاش می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم تا جایگاه خود را با همدلی و یک دلی حفظ کنیم.

باید با آلودگی هوا مثل کرونا کنار بیاییم

فکری در مورد آلودگی هوا گفت: هر سال در شهرهای مختلف و در زمستان این مشکل را داریم. امیدواریم این آلودگی مشکلی برای بازیکنان ایجاد نکند. وقتی تمرین می‌کنیم هم این آلودگی وجود دارد و باید مثل کرونا باید با آن کنار بیاییم.

باید فضای بازی جوانمردانه شکل بگیرد

او در مورد برخورد سازمان لیگ فوتبال با نیمکت‌هایی که شلوغ کاری می کنند نیز تصریح کرد: جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم که این قانون را عملی کرد. نباید به تیمی چنین اجازه‌ای بدهند. باید فضای بازی جوانمردانه شکل بگیرد و نگذاریم رفتار غیراخلاقی رواج پیدا کند. باید تیم‌ها با آرامش بیشتری به کار خود بپردازند و در نهایت هر تیمی که بهتر کار کرد، با امتیاز از زمین خارج شود.

برخی حرف‌ها جالب و شاید پاداش دوستان به من است

محمود فکری در مورد شایعه اولتیماتوم مدیران به وی گفت: اولتیماتوم برای مربی که تیمش صدر جدول است؟ شاید باید خرج کنیم و خرج نمی‌کنیم! این حرف‌ها جالب و شاید پاداش دوستان به من است.

هواداران بازیچه دست عده‌ای نشوند

فکری در پایان و در پاسخ به یک سوال حاشیه‌ای گفت: برخی با طرح سوال حاشیه ای، خودشان را زیر سوال می‌برند. از شما می‌خواهم این سوالات حاشیه‌ای را نپرسید. من آمده‌ام و همه تلاش خود را برای سربلندی تیم و هواداران می‌کنم. هواداران مطمئن باشند من هرکاری برای رسیدن به هدفمان انجام می‌دهم و هیچ غرض و نفس اماره‌ای در رفتار من نیست. فضای استقلال را خوب می‌شناسم، باید رفتاری کنیم که به نفع تیم باشد. خیلی از هواداران به ما کمک می‌کنند و حمایتمان می‌کنند، از آن‌ها تشکر می‌کنم. هواداران بازیچه دست عده‌ای نشوند؛ از تیم خودشان حمایت کنند تا با اتحاد و همدلی بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعیش در آسیا برسانیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید