انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، از افزایش مراکز صدور مجوز خروج از شهر در تهران خبر داد و گفت: اختیار جدیدی به فرمانداران استان واگذار شده است.

توضیحات استاندار تهران درباره صدور مجوز خروج از شهر در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه طرح شهید سلیمانی در مورد تجمع برخی از شهروندان تهرانی مقابل فرمانداری برای دریافت مجوز خروج از شهر و تردد بین‌استانی اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی از جمله منع تردد شبانه و منع تردد بین استانی اعمال شده تا با کاهش میزان تردد شرایط برای مدیریت بیماری کرونا فراهم شود.

وی افزود: درخواست شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله گذاری اجتماعی را کاهش می داد. به منظور مدیریت این روند، اختیار جدیدی به فرمانداران استان واگذار شده است. ضمن اینکه چند محل در شهر تهران برای این امر اختصاص یافته تا فاصله‌گذاری اجتماعی محقق شده و جلوی تجمعات در شرایط کرونا گرفته شود.

استاندار تهران تاکید کرد: کاهش میزان بستری و فوتی های کرونایی در نتیجه محدودیت های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده است. از این رو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید