ماجرای این اختلاف سر قضیه جدایی بشار رسن اوج گرفت؛ آنجا که یحیی به تندی از جدایی هافبک عراقی انتقاد کرد و گفت ستاره تیم من رفت و در این قضیه هیئت‌مدیره مقصر است.

جدال گل‌محمدی با هیئت‌مدیره پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل‌محمدی رابطه خوبی با هیئت‌مدیره پرسپولیس ندارد و این را کاملاً می‌توان از مصاحبه‌ها و واکنش‌های او حس کرد.

ماجرای این اختلاف که از زمان رسول‌پناه شروع شده بود، سر قضیه جدایی بشار رسن اوج گرفت؛ آنجا که یحیی به تندی از جدایی هافبک عراقی انتقاد کرد و گفت ستاره تیم من رفت و در این قضیه هیئت‌مدیره مقصر است. با این وضعیت من نمی‌توانم جوابگوی نتایج آینده باشم.

کاملاً مشخص بود که گل‌محمدی از جدایی نفراتی چون شجاع خلیل‌زاده هم ناراحت بود و در واقع جدایی چند بازیکن صبر او را تمام کرد و آن حرف‌ها را زد. گل‌محمدی که گفته می‌شود با بعضی از اعضای هیئت‌مدیره رابطه بدی ندارد، همچنان با رسول‌پناه (رئیس هیئت‌مدیره) زاویه دارد و حامی اصلی او جعفر سمیعی که مدیرعامل است، عضو هیئت‌مدیره نیست. حالا این کشمکش از آنجایی خطرناک به نظر می‌رسد که بازی‌های حساس پرسپولیس از جمله دیدار با سپاهان و استقلال در پیش است و...

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید