یک کارشناس بازار سهام درباره وضعیت بورس فردا می گوید: عملکرد بازار سرمایه در هفته جاری و روزهای آینده قابل قبول و مثبت است.

پیش‌بینی وضعیت بورس برای فردا ۹ دی ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، با توجه به پیش‌بینی کارشناسان بورس احتمالا تا پایان هفته شاخص کل در محدوده سبز خود باقی می‌ماند و با عملکرد شرکت‌های بزرگ مانند نمادهای شاخص‌سازی چون شستا و شپنا که با صف خرید به کار خود پایان دادند امکان نزدیکی آن به کانال یک میلیون ۵۵۰ هزار واحدی وجود دارد.

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: هیجان و نوسان موجود در بازار امکان پیش‌بینی کوتاه‌مدت بازار را به ما نمی‌دهد. اما در مجموع می‌توان گفت عملکرد بورس در هفته جاری و روزهای آینده قابل قبول و مثبت است.

به گفته خادمی نوساناتی که در حال حاضر در بازار سرمایه وجود دارد، طبیعی هستند و پیش‌بینی می‌شود بازار سهام تا پایان هفته به این عملکرد خود ادامه ‌دهد و با همین نوسان‌ها نیز شرکت‌های بزرگ به آن روند مثبت قابل تصور خواهند رسید که در نهایت به رد شدن شاخص کل از کانال یک میلیون ۵۰۰ هزار واحدی منجر می‌شود.

این کارشناس درباره عاملی که باعث تداوم روند مثبت شاخص کل می‌شود، توضیح داد: بازار سرمایه برای رشد و حضور ادامه‌دار در محدوده سبز باید به سمت گروه‌های لیدر در بازار سرمایه برود که درحال حاضر نیز شاهد حرکت تدریجی سهامداران به سمت این گروه‌ها هستیم.

خادمی درباره اعتماد از دسته رفته مردم نسبت به بازار سرمایه و شاخص‌سازان گفت: البته همچنان اعتماد به شرکت‌های بزرگ بازنگشته است اما همین روند تدریجی حرکت سهامداران به سمت شاخص‌سازان در چند روز آینده باعث می‌شود پول به سمت شرکت‌های بزرگ می‌رود و شاهد یک رشد منطقی در شاخص‌سازان هستیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    2 1
    پدر مردم و سوزاندید وقتشه مردم تکلیفشان را با بورس یکسره کنند
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    همه با هم دست به یکی کردید مملکت را نابود کنید از (....) دولتی، مجلس و ابزارهای رسانه ای جو نا امیدی و گرانی و بدبختی مردم را دارید دنبال می کنید و دامن می زنید، در حالی که مردم با تمام وجود پشت رهبر ایستاده اند و شما را و فتنه هایتان را برملا و رسوا خواهند کرد مردم با خارج کردن سرمایه سیلی محکمی خواهند زد. بورس فعلی قمارخانه ای بیش نیست باید با اصلاح ساختار آن مسئولین فعلی آن را به (...) هدایت کرد.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    به نظر میرسد دولت هم تمایل دارد تا این اتفاق بیفتد اما مردم به اصل نظام اعتقاد راسخ دارند و دارند صبر می کنند اما فشار عمدی دولت از یکطرف با ایجاد گرانی و عدم نظارت در بازار و از طرفی جبران کسری بودجه از سهامداران خرد بیشتر به مشکلات دامن می زند و از نگاه تئوری خرابکاری عمده توسط نفوذی ها و هکرها و مافیای قدرت داخلی و خارجی به نظر میرسد به سیستم و سامانه بورس نفوذ کرده اند و بازار را به سمت دلخواه خود مدیریت و سهامداران را میترسانند ضرورت دارد چند روزی بورس را تعطیل و بررسی شود آیا هکرها نقش خرابکاری دارند یا خیر خیلی مشکوک به نظر میرسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید