با ورود شاخص کل بورس تهران به کانال یک میلیون و ۴۰۰ واحدی ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۲۸۱ هزار و ۲۵۴ تومان کاهش یافت.

وضعیت سهام عدالت در ۶ دی ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل ازجهان نیوز، امروز شنبه ششم دی ماه، شاخص بورس تهران در اولین روز کاری خود در هفته جاری با ریزش ۲ هزار و ۶۶۷ واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در نهایت  با افت ۲۴ هزار و ۳۴۰ واحدی به یک میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۷۳ رسید.

نمادهای خودرو، شستا، فملی، سیتا، شپنا، فولاد، خودرو، وتجارت پر تراکنش‌های بازار بودند و نماد های فارس، فملی، شستا، تاپیکو، فولاد، شپنا و خودرو بیشترین اثرگذاری در سرخپوشی شاخص داشتند.
 
ریزش بورس بر روی قیمت سهام نمادهای حاضر در سبد  سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و قیمت آن ها را نیز نزولی کرد.

 
ارزش سهام عدالت   چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۴۲ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد  سهام عدالت برای فروش حدود ۵ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۲۵ تومان می باشد.

اُفت ۲.۸ درصدی ارزش  سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۲۸۱ هزار و ۲۵۴ تومان کاهش یابد.

 


ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  کاهش ۲.۴۶ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۷ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۳۱  هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۳۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۶ هزار و ۸۲۰ تومان معامله شد. 

 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید