عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی آشتی ملی افغانستان در توئیت‌هایی نوشت مردم افغانستان مصمم به حمایت و استقبال از فرآیند صلح هستند.

از سرگیری مذاکرات صلح افغانستان از پنجم ژانویه

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه "پژواک"، عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی آشتی ملی افغانستان با تاکید بر حمایت افغانها از فرآیند صلح این کشور، زمان از سرگیری مذاکرات مربوط به این فرآیند را پنجم ژانویه ۲۰۲۱ اعلام کرد.

عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی آشتی ملی افغانستان در توئیتهایی نوشت: مردم افغانستان مصمم به حمایت و استقبال از فرآیند صلح هستند.

او گفت: ما و مردم افغانستان از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی افغانستان حمایت کرده و مشتاق به نتایج مثبت در مرحله دوم هستیم.

عبدالله عبدالله با اشاره به اینکه تیم دولت به شورای عالی آشتی ملی و کمیته رهبری گزارش خواهد داد، نوشت: ما اینجا هستیم تا به شما گوش دهیم و در همه سطوح از شما حمایت کنیم. نشستهای کمیته رهبری به شکل منظم برگزار خواهند شد.

وی افزود: شما نماینده جمهوری افغانستان و مردم بزرگ آن هستید. شما می توانید وارد مذاکرات با طالبان شوید و درباره همه موضوعات دستور کار بحث کنید. شما باید نشان دهید که صلح یک اولویت برای جمهوری است.

به گفته عبدالله عبدالله، مذاکرات در تاریخ پنجم ژانویه ۲۰۲۱ از سر گرفته خواهند شد و مکان مذاکرات نباید یک مانع باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید