رضا رویگری، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریال المپیادی‌ها است می‌گوید کار کردن در این شرایط، سخت تر از پرداخت اجاره خانه نیست.

تلویزیون مافیا بازی شده است/هیچ چیز برایم از آرامش و سلامتی مهم‌تر نیست

به گزارش سلام نو رضا رویگری در گفت‌وگو با ایسنا درباره حال و هوای زندگی در آستانه ۷۵ سالگی، چنین می‌گوید: دیگر چیزی از عمر نمانده است. دلم می‌خواهد هر قدرِ دیگر که هستم، در آرامش بگذرد؛ هیچ چیز برایم از آرامش و سلامتی مهمتر نیست.

این هنرمند که چند سالی می‌شود درگیر بیماری است، درباره وضعیت جسمانی خود توضیح می دهد: اگر بتوانم فیزیوتراپی‌ام را ادامه بدهم و هفته‌ای سه ـ چهار جلسه بروم، خوب می‌شوم.

او درباره سریال «المپیادی‌ها» که برای بازی در آن عازم شهر مشهد شده بود، چنین اظهار می‌کند: تصویربرداری سریال هنوز تمام نشده است. من برای مدتی آمدم تهران اما دوباره باید به مشهد برگردم.

این بازیگر درباره کار کردن در این شرایط کرونایی آن هم در شهری دیگر، می گوید: کار کردن در این شرایط، سخت تر از پرداخت اجاره خانه نیست!

رویگری درباره بازی کردن در دیگر کارهای تلویزیونی و اینکه به جز این سریال در این مدت پیشنهاد دیگری هم داشته است؟ خاطرنشان می کند: در تلویزیون هم دیگر همه گروه گروه شده‌اند و مافیا بازی شده است.

رضا رویگری در نمایی از مجموعه «المپیادی ها»

مجموعه «المپیادی ها» از چندی پیش در مشهد و روستای اخلمد مقابل دوربین رفته است. این مجموعه به تهیه کنندگی غلامحسین حیدری در هشت قسمت ۹۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

شهنام شهابی، بهنوش بختیاری، حسن حجگذار، علیرضا شیخ‌الاسلام، کیانوش گرامی، سعیده عرب، شهرام لاسمی و علیرضا سوزنچی، برخی از بازیگرانی هستند که با رضا رویگری در این سریال هم بازی شده‌اند.

رضا رویگری در سریال‌هایی همچون «به کجا چنین شتابان» «مختارنامه»، «مدینه» و «تنهایی لیلا» و فیلم‌های سینمایی چون «دلشکسته»، «اخراجی‌های۳» و «بوتیک» بازی داشته است. او خواننده سرود «ایران ایران» (الله الله) در روزهای آغازین انقلاب اسلامی بوده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید