سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروسازان برای تبدیل خودروها از یورو ۴ به یورو ۵، دو سال ۹۶ و ۹۷ را تنفس گرفتند.

کدام خودروهای مدل ۹۹ پلاک نمی‌شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، درباره شماره گذاری خودروهای یورو ۴، اظهار کرد: گاهی شاهد هستیم دوستان در نمایندگی خودروسازها اعلام میکنند خودرو حاضر است، اما پلاک نمی‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: هیچ منعی برای شماره گذاری خودروها وجود ندارد، کارخانه و مراکز شماره گذاری کاملا فعال هستند و امسال بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو را شماره گذاری کرده ایم.

سردار هادیانفر با تاکید بر اینکه خودروسازان دو سال ۹۶ و ۹۷ را برای تبدیل خودروها از یورو ۴ به یورو ۵، تنفس گرفته بودند، ادامه داد: خودروسازان می‌دانستند هر خودرویی که تولید می‌کنند اگر بخواهد در سال ۹۹ پلاک شود باید دارای یورو ۵ باشد و آن دسته خودروهایی که تولید سال ۹۸ بود و یورو ۴ داشت، اما در سال ۹۹ به مالکان تحویل داده شده بود، طبق اعلام سازمان محیط زیست و توافقی که با وزارت صمت و خودروسازان داشتیم پلاک شدند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهایی که یورو ۴ اند و با مدل ۹۸ هستند را به مراکز شماره گذاری ابلاغ کردیم که پلاک کنند، اما خودروهایی که مدل ۹۹ اند و یورو ۴ هستند را پلاک نمی‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید