رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی۴۲ مورد مبتلای جدید به کرونا در شاهرود در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان این منطقه به پنج هزار و ۴۸۲ نفر رسید.

شناسایی ۴۲ مورد جدید مبتلابه کرونا در شاهرود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رضا چمن شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی بابیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۲ نفر در شرق استان سمنان به ویروس کرونا مبتلا و شناسایی شدند، اظهار داشت: تاکنون درمجموع پنج هزار و ۴۸۲ نفر در شاهرود به این ویروس مبتلا شدند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: کاهش آمار مبتلایان به معنای شکست این ویروس نیست و مردم باید بدانند خطر ابتلاء همواره آنان را تهدید می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند، افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نفر در شاهرود با علائم کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که منجر به بستری چهار نفر شد.

چمن یادآور شد: پرهیز از برگزاری و حضور در اجتماعات، مراسم‌های عروسی و دورهمی های خانوادگی و شست و شوی مداوم دست‌ها بهترین روش برای جلوگیری از ابتلاء به این بیماری است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید