سپهر حیدری بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس، با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود به مصاحبه امیرحسین صادقی واکنش تندی نشان داد و از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس حمایت کرد.

واکنش شدیداللحن سپهر حیدری به مصاحبه امیرحسین صادقی / عکس

پس از شکست پرسپولیس در فینال آسیا، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع این تیم در اینستاگرامش از هواداران پوزش خواست و همچنین به استقلالی ها کنایه زد. کنایه او با واکنش تند امیرحسین صادقی مواجه شد و مدافع اسبق استقلال کنعانی زادگان را داد و گفت: جواب این بچه را باید باشگاه استقلال بدهد. همان‌هایی که رفتند او را به استقلال آوردند جوابش را بدهند بهتر است! ولی این را می‌گویم که آقای کنعانی‌زادگان، شما عقده‌هایت را با ورود به تیم استقلال باز کردی و تهران را دیدی! چه زود یادت رفت و حالا برای همین تیم کری می‌خوانی! یک دقیقه قهرمانی که این همه «شیر شیر» کردن ندارد!

سپهر حیدری مدافع اسبق پرسپولیس در واکنش به مصاحبه صادقی در استوری اینستاگرامش از کنعانی زادگان حمایت کرد و نوشت: دهاتی بودن افتخاره. یک دقیقه قهرمان آسیا بودن افتخاره.  اینکه پلی آف آسیا از صدقه سری پرسپولیس باشی هم افتخاره؟ اینکه در نبود پرسپولیس با 3 بازی بیشتر حتی دوم هم نباشی افتخاره؟ اینکه صعود را با سین بنویسیم صعود افتخاره؟ مواظب چوب خدا برای بار دوم باشیم که بدجور صدا نداره!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید