علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی هافبک عراقی پرسپولیس گفت: «بشار رسن» تمایلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس نداشت و ۳۸۰ هزار دلار از رفتن او سود بردیم.

علی رغبتی: بشار رسن علاقه‌ای به ادامه همکاری نداشت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ «علی رغبتی» پس از بازگشت پرسپولیس از قطر با اشاره نایب قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با نتیجه غیر منتظره‌ای مواجه شدیم. هر روشی برای مقابله با حریف در نظر گرفته شده بود جز اینکه روی ۲ اتفاق فوتبالی به این شکل گل بخوریم. هم خط دفاع و هم خط حمله خیلی خوب بازی کردند و نتیجه هم گرفتند، اما اتفاق تلخی افتاد. این نایب قهرمانی چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نخواهد کرد. این تیم به لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندتر بازخواهد گشت اما افسوس بزرگی برای ما ماند و شرمنده هواداران شدیم و از همه آنها عذرخواهی می‌کنیم.

وی در مورد  جدایی بشار رسن گفت: جزئیات این موضوع را به زودی اعلام می‌کنیم اما کلی بگویم که وقتی بازیکنی تمایل ندارد که به هیچ وجه در باشگاهش بماند و جدا شود، حتی حفظ او هم ممکن است باعث کاهش انگیزه بازیکن شود. رسن علاقه‌ای به ماندن نداشت. اگر او به مفاد قراردادش پایبند بود باید در نیم فصل تیم را ترک می‌کرد. بشار تصمیمش را برای جدایی گرفته بود و پیام جدایی گذاشت. باشگاه هیچ کوتاهی برای حفظ بشار نکرد اما خود او علاقه‌ای به ادامه همکاری نداشت.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ۱۲۰ هزار دلار از فروش بشار به پرسپولیس رسید و این مبلغ می‌توانست در نیم فصل بیشتر شود، تصریح کرد: اگر او در باشگاه می‌ماند در نیم فصل باید ۲۶۰ هزار دلار به او پرداختی داشتیم. در فصل فعلی ۱۲۰ هزار دلاری که به این بازیکن داشتیم را پس گرفتیم و ۲۶۰ هزار دلار هم به نفع باشگاه شد. در مجموع پرسپولیس ۳۸۰ هزار دلار بابت این نقل و انتقالات سود کرد و از بازیکن تا فینال آسیا بهره برد.

رغبتی در مورد اقدامات باشگاه برای دریافت جایزه حضور در فینال لیگ قهرمانان اضافه کرد: در سطح فدراسیون برای حل این مشکل اقداماتی صورت گرفته است چرا که غیر از ما سه باشگاه دیگر ایرانی هم حضور دارند. باید این کار روند خودش را طی کند. این پول به باشگاه‌های ایرانی خواهد رسید و امیدوارم هر چه زودتر پول‌ها برسد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید