بازیگر مشهور سینما روز شنبه در توییترش خبر داد که دیگر در نقش جو بایدن ظاهر نمی‌شود. وی در ۶ اپیزود از فصل ۴۶ این برنامه شبانه در نقش بایدن بازی کرده بود.

جیم کری با جو بایدن خداحافظی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، در حالی که حالا جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شده روشن نیست چه کسی در نقش وی در برنامه‌های «ساتردی نایت لایو» بازی می‌کند.

این سوال پس از آن مطرح شده که جیم کری بازیگر مشهور سینما دیروز شنبه در توییتر به هوادارنش خبر داد که دیگر در این نقش ظاهر نمی‌شود. وی در ۶ اپیزود از فصل ۴۶ این برنامه شبانه در نقش بایدن بازی کرده بود.

وی نوشت: گرچه دوره من فقط ۶ هفته بود، از این انتخابم برای رییس جمهوری شما در این برنامه بودن خیلی هیجان‌زده شدم.

«ساتردی نایت لایو» در این باره هنوز خبری منتشر نکرده و نگفته چه کسی قرار است پس از این در نقش بایدن جلوی دوربین برود.

در اپیزودهای اخیر این برنامه مایا رودولف در نقش کامیلا هریس بازی کرده بود. آلک بالدوین نیز همواره در نقش ترامپ ظاهر شده بود.

بازی در نقش رییس جمهوری می‌تواند دردسرهای زیادی داشته باشد. بالدوین چندی پیش گفت هنوز برای بازی در برخی از اپیزودها در نقش ترامپ دارد با پاسخ‌هایی که نقش وی برانگیخته مقابله می‌کند. حتی چوی چیس به خاطر بازی در نقش جرالد فورد به عنوان یک رییس جمهور دست‌ و پا چفتی هنوز به یاد مانده است.

قبلاً بازیگران دیگری در نقش بایدن ظاهر شده بودند که جیسون سودیکیس از جمله آنها بود. وودی هارلسون نیز در سال ۲۰۱۹ در یک دوره در این نقش ظاهر شد و جان مولانی نیز در فصل قبلی در نقش وی ظاهر شده بود.

با این حال نمایش کری از بایدن این شخصیت را فراتر از بازی‌های دیگران برد و در اولین حضور او در این نقش که نمایشی ۱۳ دقیقه‌ای بود او سرانجام با شخصیت ترامپ درگیر شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید