فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ روز شنبه (۲۹ آذر) از ساعت ۱۵:۳۰ بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد

عبدی: پرسپولیس حریف قدرتمندی برای تمام تیم‌های آسیایی است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا «حسین عبدی» در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار داشت: پرسپولیس با حریفی قَدَری باید در فینال بازی کند. کره‌ای‌ها همیشه قدرت خاصی در آسیا دارند و یک رقیب دائمی برای ما هستند، هرچند در این سال‌ها توفیقی مقابل ایران به دست نیاوردند اما به هر حال کره‌ای هستند.

وی ادامه داد: از طرفی تیم اولسان هم باید از پرسپولیس بترسد. پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر ایران است که در چهار سال اخیر ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده یعنی پرسپولیس حریف قدرتمند و سرسختی برای اولسان و تمام تیم‌های آسیایی است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: وقتی بازی‌های اولسان را نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که آنها تیمی خطرناک در بخش هجومی هستند. وجود چند عنصر هجومی فعال در خط حمله این تیم کره‌ای، کار را برای هر خط دفاعی سخت می‌کند، اما از آن طرف ما تیمی هستیم با خط دفاعی قدرتمند و منسجم که می‌توانیم مقابل هر خط حمله ایستادگی کنیم.

عبدی خاطر نشان کرد: در مجموع نه باید خیلی اولسان را حریف قوی و غیرقابل شکست دادن بدانیم و نه آنها را دست کم بگیریم. بالاخره فینال یک تورنمنت بزرگ است و جای اشتباه نخواهیم داشت. من به پرسپولیس و بازیکنانش و کادر فنی ایمان دارم و می‌دانم که تمام توان خود را در زمین می‌گذارند تا به شایستگی قهرمان آسیا شوند.

وی گفت: همه ایران منتظر قهرمانی پرسپولیس در آسیا هستند و خیلی امیدوار هستیم تا این اتفاق رخ دهد. درست است که در برخی موارد با پرسپولیس همکاری نشده اما باز هم وقتی بحث ملی وسط باشد بسیاری هوادار پرسپولیس هستند. امیدوارم که پرسپولیس از این فرصت استثنایی استفاده ‌کند و افتخاری تاریخی را کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط خط حمله این تیم برای بازی با اولسان تاکید کرد: سه عنصر هجومی اصلی خود را در اختیار نداریم اما مهدی عبدی، آرمان رمضانی، بشار رسن، سیامک نعمتی و سایرین توانایی این را دارند تا به دروازه اولسان برسند و برای پرسپولیس گلزنی کنند. فکر نمی‌کنم از این ناحیه خیلی باید دچار استرس باشیم و نباید بیشتر از این بچه‌ها را تحت فشار قرار دهیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید