به گفته تهیه کننده برنامه «صبح جمعه با شما»، از علیرضا جاویدنیا خواستیم تا در شب یلدا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ویژه برنامه یلدا و لبخند حضور داشته باشد.

علیرضا جاویدنیا پس از وقفه‌ای طولانی به رادیو بازگشت

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، چند روز گذشته خبر ویژه برنامه یلدایی گروه "صبح جمعه با شما" در گفت‌وگو با تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه اعلام شد. او گفت: یلدای رادیو با ۴ ساعت برنامه زنده طنازان "صبح جمعه با شما" برقرار است. 

او در اعلامِ جزئیات به احتمال بازگشت علیرضا جاویدنیا در این چند ساعت ویژه برنامه اشاره کرد. حالا در آستانه شبِ یلدا و اجرای این ویژه برنامه، مجری "یلدا و لبخند" تغییر کرد و با بازگشت علیرضا جاویدنیا او این برنامه را اجرا می‌کند. 

قدوسیان ضمن اعلام این خبر گفت: علیرضا جاویدنیا همچنان به دلیل حفظ سلامت در ضبط روتین برنامه حضور ندارد اما طی تماس تلفنی از او خواستیم تا در شب یلدا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ویژه برنامه یلدا و لبخند حضور داشته باشد. 

علاوه بر جاویدنیا حضور هنرمندانی همچون بیوک میرزایی، عباس محبی، ایزد کاویانی، محمدرضا لبیب، آرش راسخ، حمیدرضا اللهیاری، زهره کدخدازاده و گلچهره زند در برنامه قطعی شده و قرار است با پیشکسوتان بزرگواری همچون اساتید امیر نوری، جلال مقامی، حمید منوچهری، پریچهر بهروان و فرهنگ جولایی ارتباط تلفنی برقرار شود. 

بخش‌های نمایشی متعدد و طنز آهنگ‌های ویژه شب یلدا از دیگر بخش‌های جذاب برنامه است. 

یلدا و لبخند ویژه برنامه گروه صبح جمعه با شما در شب یلدا از ساعت ۱۹ تا ۲۴ به تهیه‌کنندگی سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان به صورت زنده از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید