رئیس جمهور کنونی آمریکا در جدیدترین توئیت خود درباره پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: در دستگاه های رأی گیری مشکلات زیادی پیدا شده است.

ترامپ نتیجه انتخابات آمریکا را مضحک خواند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا امروز سه شنبه و در واکنش به اخبار رسانه‌های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، با انتشار پیامی توییتری به موضع‌گیری در این خصوص پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: مشکلات بسیار زیادی در دستگاه های رأی گیری پیدا شده است. آنها به قدری با نتیجه واقعی فاصله دارند که مضحک است.

«دونالد ترامپ» در این باره ادامه داد: این دستگاه ها توانسته اند یک پیروزی با اکثریت قاطع آراء را به یک باخت تبدیل کنند. مأموران از این دستگاه ها حفاظت می کنند. آنها را نباید دستکاری کرد، این جُرم است. بسیاری اخبار دیگر در راه است!

این در حالی است که هیئت الکترال دیروز دوشنبه با ۳۰۶ رای، بایدن را پیروز انتخابات ۲۰۲۰ معرفی کرد.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه‌چینی علیه هم متهم کرده اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید