زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصاحبه با راشاتودی در واکنش به نتیجه انتخابات اخیر آمریکا گفت: ترامپ و بایدن در سیاست گذاری علیه ایران با هم فرقی ندارند.

زینب سلیمانی: بایدن با ترامپ هیچ فرقی ندارد /فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در مصاحبه خود با شبکه خبری «راشاتودی» سخنان کوبنده‌ای را در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا و نتایج انتخابات در این کشور به زبان انگلیسی مطرح کرد. سلیمانی در مصاحبه خود گفت آمریکا گمان می‌کرد شهادت سردار سلیمانی همه چیز را تمام می‌کند، اما پس از شهادت ایشان تازه همه چیز شروع شده است.

فرزند سردار سلیمانی در واکنش به نتیجه انتخابات اخیر آمریکا بر برابری ترامپ و بایدن در سیاست گذاری علیه ایران تاکید و اعلام کرد کشور ما با سیاست‌های غلط آمریکا مشکل دارد و رئیس جمهور منتخب ایالات متحده نیز راه رئیس جمهور پیشین را طی خواهد کرد.

سلیمانی پدر خود را به عنوان منجی خاورمیانه و کسی که عملکرد مطلوبش در حوزه کار باعث عصبانیت آمریکا شده معرفی کرد و این موضوع را دلیل اصلی شکست نقشه‌های شوم دشمن در منطقه دانست. در ویدئوهایی که از مصاحبه زینب سلیمانی منتشر شده است، وی به ترس فراوان نیروهای داعش از پدرش اشاره و تاکید کرد شهید سلیمانی علی رغم وجود مخاطرات زیاد در این مسیر، برای کوتاه کردن دست داعش از منطقه مصمم عمل کرد.

در ادامه ویدئوهای این مصاحبه را مشاهده می‌کنید:

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید