نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت اگر حمایت ترامپ و تیم وی نبود توافق صلح اتفاق نمی‌افتاد. این توافق‌ها جبهه متحدی علیه ایران را شکل می‌دهند.

خودشیرینی نتانیاهو برای ترامپ؛ بدون حمایت او صلح با اعراب امکان نداشت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه آمریکایی الحرة، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: توافق صلح اخیر میان مراکش و اسرائیل فرصت همکاری در زمینه‌های گسترده‌تر از تجارت گرفته تا گردشگری فراهم می‌کند و این باعث رشد و شکوفایی و منفعت برای دو طرف می‌شود.

مراکش بعد از امارات، بحرین و سودان چهارمین کشوری است که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

اوبراین در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: توافق‌های صلح یک اتفاق دائمی و مسئله جالبی است. این توافق‌ها نتانیاهو و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به عنوان "سازنندگان صلح "به دلیل دستاوردهای "مهمشان" نشان می‌دهد.

وی گفت: آمریکا به دنبال ادامه شراکت خود با اسرائیل و شرکای دیگر است تا این توافق‌ها "منافع دائمی و چشمگیری درباره صلح" داشته باشند.

نتانیاهو نیز گفت: "توافق‌های آبراهام گشایش‌های تاریخی را درباره تحقق صلح با چهار کشور عربی محقق کرد. اگر حمایت ترامپ و تیم وی نبود این اتفاق نمی‌افتاد. این توافق‌ها جبهه متحدی علیه ایران را شکل می‌دهند."

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید