به گفته افشین پیروانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، محرومیت عیسی آل کثیر در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی خواهد بود.

محرومیت قطعی عیسی آل‌کثیر از حضور در قطر

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، در شرایطی که طی روزهای اخیر تلاش زیادی برای شکستن رای محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر از سوی باشگاه پرسپولیس شکل گرفته بود، این موضوع محقق نشد و این مهاجم قادر به همراهی تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

آل کثیر که با ثبت چهار گل سهم زیادی در صعود پرسپولیس به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت، به دلیل شادی گلش مقابل پاختاکور ازبکستان در اتهام توهین نژادپرستی قرار گرفته بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این اساس او را با محرومیت شش ماهه مواجه کرد و جلسه انضباطی برای بررسی این حکم نیز نتیجه بخش نبود تا پرسپولیس شکایت خود را به فیفا برای عبور از این رای ارسال کند.

اکنون در فاصله ۷ روز مانده به فینال و در شرایطی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر بخشودگی احتمالی آل کثیر شکل گرفته بود، افشین پیروانی سرپرست این تیم اعلام کرد که این مهاجم قادر به همراهی تیم در دوحه نخواهد بود: ما برای بردن آقای عیسی آل کثیر محدودیت داریم، در حق او اجحاف شد و نمی‌توانیم او را ببریم. کلیه نفرات می‌رویم که آنجا باهم باشیم. از کسانی که تلاش می‌کنند پرسپولیس در آرامش به فینال برود، تشکر دارم و آرزو دارم دعای خیر مردم ایران بدرقه راه ما باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید