خسرو حیدری، بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید با قرنطینه شدن تیم دیگر کسی جرأت نمی‌کند به بچه‌ها نزدیک شود و خدایی نکرده مشکلی به وجود بیاورد.

پرسپولیس به حمایت کسی جز هواداران نیاز ندارد/اگر برخی نمی‌توانند شاهد موفقیت این تیم باشند قرص خواب بخورند!

به گزارش سلام نو به سپهر حیدری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبر ورزشی در خصوص شرایط این تیم در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لغو بازی با نساجی گفت.

چهار هفته از لیگ گذشت. پرسپولیس را در این چند بازی چطور دیدی؟ این تیم پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارد؟

چیزی که مشخص است کادر فنی و بازیکنان عمده تمرکز خودشان را برای فینال لیگ قهرمانان گذاشتند و یحیی در این چند هفته با توجه به غیبت چند مهره کلیدی مثل آل‌کثیر، امیری و پهلوان سعی کرد از نفرات و سیستم‌های مختلف استفاده کند که تیم برای بازی فینال به هماهنگی لازم برسد. به نظرم این کار منطقی بود و کادر فنی حق داشت این تغییرات را ایجاد کند. در مجموع نتایج تیم هم بد نبود و ٨ امتیاز در ٤ بازی نمی‌تواند بد باشد. به طور حتم هرچه بگذرد اوضاع از این هم بهتر خواهد شد و قطعاً پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

به نظرت لغو بازی با نساجی به سود پرسپولیس خواهد شد؟

اگر این تیم قبول می‌کرد که در تهران بازی کند، شرایط بهتر می‌شد، ولی خب میزبانی حق نساجی بود و نمی‌شود به آن‌ها ایراد گرفت. به همین دلیل لغو بازی با توجه به شرایط بد کرونایی و سختگیری قطر خوب بود. حالا امیدوارم بازی با ذوب‌آهن که در تهران است، انجام شود تا تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرد و عازم قطر شود.

بعد از لغو این بازی‌ها بعضی از تیم‌ها اعتراض کردند که دارد به پرسپولیس لطف می‌شود.‌

نمی‌دانم این عده از کدام لطف حرف می‌زنند. در این مدت پرسپولیس فقط حاشیه داشته و چه کسی به این تیم کمک کرده است؟ اینکه یک بازی را لغو کردند برای نماینده ایران در فینال آسیا اسمش کمک و حق‌خوری است؟ حق‌خوری پارسال اتفاق افتاد که یک تیم خاص اعلام کرد کلی کرونایی دارد و به جم سفر نکرد تا جلوی پارس بازی کند. آن موقع که سر تیم پارس جنوبی را بریدند و بازی را سه- هیچ نکردند و باعث سقوط آن تیم شدند، چرا این حرف‌ها را نمی‌زدند؟ دوستان بدانند ما با یک دست و پا هم در فینال بازی کنیم، قهرمان می‌شویم، چون دعا و انرژی ٤٠ میلیون نفر پشت‌سر پرسپولیس است. ما همیشه ثابت کردیم که نیازی به حمایت کسی جز هواداران‌مان نداریم و البته می‌خواهم یک توصیه هم به این افراد بکنم.

چه توصیه‌ای؟‌

می‌دانم خیلی‌ها دوست ندارند موفقیت پرسپولیس را ببینند و هر کاری می‌کنند تا این تیم قهرمان آسیا نشود، ولی من به این دوستان توصیه می‌کنم وقتی نمی‌توانند پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا ببینند ٢٩ آذر و یکی، دو ساعت قبل از شروع بازی نهایی قرص خواب بخورند، چون خود بازی فینال و انشاالله بعد از آن دیدن جشن قهرمانی پرسپولیس حسابی اذیت‌شان می‌کند.

تو جزو اولین کسانی بودی که پیشنهاد قرنطینه شدن تیم را دادی. به نظرت این موضوع مشکل‌ساز نمی‌شود؟

من همیشه از تیمم حمایت می‌کنم و وظیفه خودم می‌دانم اگر چیزی به ذهنم می‌رسد که به نفع پرسپولیس باشد، بیان کنم. به نظرم بهترین تصمیم بود و خدا را شکر باشگاه و کادر فنی آن را انجام دادند. واقعیت این است که بزرگترین دشمنان پرسپولیس از داخل ایران هستند و عده‌ای هر کاری می‌کنند تا این تیم ضربه بخورد، ولی با قرنطینه شدن تیم دیگر کسی جرأت نمی‌کند به بچه‌ها نزدیک شود و خدایی نکرده مشکلی به وجود بیاورد. مطمئنم کل تیم آنقدر حرفه‌ای و با فکر هستند که این شرایط خاص را درک کنند و با آن کنار بیایند.

به عنوان سؤال آخر می‌خواستم نظرت را در مورد آرمان رمضانی بپرسم که انتقادات زیادی از او شد.

به نظرم این هجمه‌ها علیه آرمان منصفانه نیست. او مفید بازی می‌کند و هروقت به زمین آمده در خدمت تیم بوده و تلاش زیادی انجام داده است. اینکه چند موقعیت را خراب کرده در فوتبال طبیعی است، ولی مطمئن باشید او در آینده گل‌های حساسی برای پرسپولیس می‌زند و همه باید از او حمایت کنند.

استقلالی‌ها اگر نمی‌توانند موفقیت پرسپولیس را ببینند قرص خواب بخورند!

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید