احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال تراکتور متولد ۶ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان است.

احسان حاج صفی و همسرش در روز عروسی / عکس

احسان حاج‌صفی (متولد ۶ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان) هافبک فوتبال اهل ایران و عضو تیم ملی است . حاج‌صفی به همراه سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ به مقام نایب قهرمانی دست یافت. وی همچنین در هر دو بازی سپاهان در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ برای این تیم به میدان رفت. او از آکادمی سپاهان رشد کرده‌است.

تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است، زیاد اهل حرف زدن نیست و به نوعی مرد عمل است رائول گونزالز را الگوی فوتبالی اش معرفی می کند، می گوید کم رو و خجالتی است.

فوتبال را از هفت یا هشت سالگی شروع کرد و ۱۰ ساله بود که به اصفهان آمددر ۱۱ سالگی در نونهالان ذوب‌آهن بازی کرد و بعد از سه سال که حدود ۱۴ سال داشت از این تیم خط خورد.

او سپس به سپاهان رفت و تا سن ۱۷ سالگی تا رده جوانان بازی می کرد.

در سال ۱۳۸۵ با ورود به ۱۸ سالگی وارد تیم بزرگسالان سپاهان شد و تا سال ۱۳۹۱ در این تیم بازی کرد او سپس سال ۹۰ تا ۹۱ در تراکتورسازی خدمت سربازی خود را گذراند و دوباره به سپاهان بازگشت او تا سال ۹۴ با ۲۶۰ بازی ۳۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.

احسان حاج‌ صفی در ۵ خرداد ۱۳۸۷ اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی زامبیا در ورزشگاه آزادی انجام داد او با دو پاس گل درخشانش در پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی ایران مقابل زامبیا در خانه درخشید.

ازدواج احسان حاج صفی

احسان حاج صفی که با انتقال قریب الوقوع به سوپرلیگ یونان در آستانه ایجاد تغییری مهم در شرایط حرفه ای اش است در زندگی شخصی نیز فصل جدیدی را آغاز کرد.

ترک سپاهان و حضور قریب الوقوع در سوپرلیگ یونان تنها خبر مهم پیراهن احسان حاج صفی در روزهای اخیر نیست بلکه به موازات تغییراتی که در شرایط حرفه ای این بازیکن ملی پوش در حال وقوع است در زندگی شخصی او هم یک اتفاق بسیار مهم افتاد.

احسان حاج صفی متاهل است و در دوم تیرماه ۱۳۹۶ ازدواج کرده .

Houman_Seyedi-1

BO9I6242

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید