به دنبال غیبت وریا غفوری، کاپیتان استقلال تهران در دیدار مقابل نفت آبادان، سیداحمد موسوی از طرف کادرفنی در آماده‌باش قرار گرفته است.

آماده‌باش احمد موسوی در غیاب وریا

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، سیداحمد موسوی یکی از بازیکنان تازه وارد استقلال در فصل جدید محسوب می‌شود که طی دو دیدار اخیر فرصت حضور در ترکیب این تیم را به دست آورده و توانسته رضایت کادرفنی را نسبت به عملکردش جلب کند.

موسوی که در فصل گذشته در گل گهر سیرجان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم مجید جلالی محسوب می‌شد که توانست با گل‌ها و پاس گل‌هایش زمینه ساز بقای صدرنشین کنونی لیگ را فراهم سازد، اکنون در جمع آبی‌پوشان امیدوار است این روند را ادامه دهد و بتواند بازیکنی مورد اعتماد برای کادرفنی و تاثیرگذار از نظر هواداران تبدیل شود.

مدافع راست حال حاضر استقلال در غیاب وریا غفوری که با مصدومیت مواجه شده، با آماده باش محمود فکری و کادرفنی استقلال مواجه شده و امیدوار است بتواند برابر نفت آبادان نمایش موفقی از خود به جا بگذارد. موسوی در این بازی و در سمت راست دفاعی استقلال قطعا کار سختی مقابل تهامی، ساکی و حتی ریکانی به عنوان برترین گلزن این فصل پیش رو خواهد داشت و امیدوار است بتواند با درخشش در این بازی و در استادیوم آزادی شرایط را به سود خود کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید