یک منبع آگاه در کمیته استیناف لیگ قهرمانان آسیا گفت فینال رقابت‌ها در زمان مقرر برگزار خواهد شد و تصمیمی برای تعویق آن گرفته نشده است.

فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر باز هم شاهد خبرهایی درباره احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا به گوش رسیده است.

هم AFC و هم کمیته استیناف درخواست باشگاه النصر برای شکایت از پرسپولیس را رد کردند اما این تیم عربستانی دست بردار نیست و به دادگاه حکمیت ورزش(کاس) شکایت کرد.

رسانه های عربستانی اعلام کردند که النصر از دادگاه حکمیت ورزش درخواسته کرده که جلسه فوری را برگزار کند و این باعث شده تا احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود داشته باشد.

یک منبع در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت درباره احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اینکه ما درحال بررسی احتمال تعویق بازی فینال هستیم درست نیست. تصمیم کمیته استیناف درباره شکایت باشگاه النصر کاملا روشن است. ما هیچ درخواستی از کاس برای تعویق فینال دریافت نکرده ایم.

او ادامه داد: بازی فینال در زمان مقرر خود ۲۹ (آذر) برگزار می شود و هیچ تصمیمی برای تعویق آن نداریم. هر تیمی می تواند به کاس شکایت کند اما درخواست آنها به طول خواهد انجامید و بازی فینال در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

پرسپولیس از ایران به عنوان نماینده غرب به فینال راه پیدا کرده و منتظر برنده شرق است تا بازی فینال را برگزار کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید