خاطره اسدی بازیگر سریال «ممنوعه» تصویری از خود در کنار نیما شعبان‌نژاد دیگر بازیگر این سریال را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

بازیگران ممنوعه در کنار هم / عکس

خاطره اسدی

خاطره اسدی متولد مهرماه ۱۳۶۲ در تهران می باشد.

خاطره اسدی در حدود ۱۴ سالگی به کلاس های بازیگری صدا و سیما رفت و از آنجا به بعد این حرفه برایش جدی شد. در همان زمان دوره های این کلاس را گذراند و در سال ۱۳۸۱ هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد.
 
خاطره اسدی از همان دوران کودکی به کارهای هنری علاقه مند بوده و فعالیتهایی مانند نقاشی و سفاگری و... را انجام می داده است.

خاطره اسدی بازیگر جوانی است که از اوایل دهه ۸۰ در سینما و تلویزیون فعالیت می کند.

خاطره اسدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی‌ اش را در مجموعه تلویزیونی «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و در کنار مسعود رایگان و فریبا کوثری تجربه کرد. پس از آن علاوه بر سینما و تلویزیون، با نمایش‌های حسین کیانی به روی صحنه تئاتر آمد.

خاطره اسدی بازیگر جوان کشورمان را کمتر در رسانه ها خبری ازش می شنویم و اصولا آدم کم حاشیه یا می توان گفت بی حاشیه هست او در حالی در اتوبان صیاد شیرازی تهران ماشینش چپ کرد و از آن حادثه جان سالم به در برد ولی باز هم در صدر اخبار رسانه ها قرار نگرفت چون معتقد است که بازیگر باید بتواند با اخبار حرفه در اوج باشد نه با حاشیه
«بشین عزیزم» اولین تجربه تهیه کنندگی خاطره اسدی است.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان‌نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. وی از بازیگران مجموعه خندوانه بوده‌است و در این مجموعه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش می‌پرداخته‌است. نیما شعبان‌نژاد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر تحصیل کرده‌است و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌است. پای او توسط محمد زیکسازی که خود در خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است.
نیما شعبان‌نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کبمیا IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 1
    این فیلم یکی از بهترین فیلم های میلاد کی مرام بود اما باید یک فیلم دیگر هم بسازند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید