سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: تنها راهکار حفظ توافق هسته‌ای ایران دیپلماسی است.

 راهکار پاکستان برای حفظ برجام

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر لزوم رویکرد تعامل برای تنش‌زدایی در منطقه گفت: موضع اسلام‌آباد برای حفظ توافق هسته‌ای ایران (برجام) استفاده از راهکار دیپلماسی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «زاهد حفیظ چودری» روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد در پاسخ به پرسشی درباره تحولات منطقه گفت: پاکستان بر تعامل رویکرد مخالف رویارویی تاکید دارد.

وی افزود: تعامل بهترین راهکار است و ما همین نگاه و سیاست را درباره توافق هسته‌ای ایران داریم و معتقدیم حل و فصل مسائل از طریق گفت‌وگو نتایج پرباری به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد: این کشور در گذشته نقش آشتی‌جویانه برای تنش‌زدایی در منطقه ایفا کرد و اکنون نیز آماده است تا برای کاهش‌ تنش‌ها نقش‌آفرینی کند.

«عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان بیست و دوم آبانماه امسال در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور گفت: بازگشت جو بایدن به برجام به سود پاکستان است زیرا این وضعیت به ما کمک می‌کند که همکاری‌های دوجانبه تجاری با ایران را گسترش دهیم و این به نفع دو کشور است.

وی که یک روز قبل از این مصاحبه در اسلام‌آباد و برای چهارمین بار میزبان «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران بود خواستار تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور شد و گفت: باید دید که آیا بایدن سیاست ترامپ را دنبال می‌کند و یا اینکه به وضعیت زمان «باراک اوباما» زمانی که توافق هسته‌ای با ایران امضا شد برمی‌گردد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید