وحید فاضلی گفت حواشی زیاد در لیگ مانع پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

سرمربی نساجی: حاشیه‌های لیگ جلوی پیشرفت فوتبال ایران را می‌گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته سوم لیگ برتر با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: این دیدار برای هر ۲ تیم بازی سختی محسوب می‌شود. سایپا تیم جوان با انگیزه و جنگنده‌ای است و نسبت به پارسال بازیکنان این تیم با یکدیگر بهتر هماهنگ شده‌اند. همچنین نفرات با تجربه و خوبی مانند حسین ماهینی به این تیم اضافه شدند.

وی افزود: سایپا از حضور کادر فنی با دانش و اخلاق مداری بهره می‌برد. در این هفته به بازیکنانم گفتم که بازی با سایپا از تقابل با تراکتور هم برای ما سخت‌تر است. برای اینکه از این دیدار سربلند بیرون بیاییم سطح انگیزه بازیکنانمان بسیار حائز اهمیت است. اگر بخواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم، باید انگیزه ما از بازی با تراکتور هم بیشتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه از ۲ بازی ابتدایی تیمش ۴ امتیاز کسب کرد، خاطرنشان کرد: از نتایج راضی هستیم اما می‌توانستیم ۶ امتیازی باشیم. البته تمرکز ما روزی بازی با سایپا است و به مسابقات قبل توجهی نداریم.

فاضلی در مورد اعتراضات مربیان در لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: این به خاطر فشارهایی است که به خصوص به مربیان جوان وارد می‌شود. این مربیان به خاطر اینکه زیر ذره‌بین هستند، فشار زیادی را تحمل می‌کنند. به نظرم جامعه فوتبال باید مقداری از مربیان جوان حمایت کرده و فشار آنها را کم کند تا آنها هم رشد کنند. انتخاب الگو خیلی مهم است.

وی در مورد اینکه از همین ابتدای لیگ برخی تیم‌ها به صادر کردن بیانیه روی آورده اند، تصریح کرد: با وجود اینکه همه در بازی قبلی به این نکته اشاره کردند که گلی که دریافت کردیم، آفساید بود، اما باشگاه ما آرامش‌مدار است. تنها ۲ هفته از لیگ گذشته اما مسابقات با حاشیه‌های زیادی همراه است.

این مربی جوان در مورد شرایط روزبه شاه علیدوست گفت: خوشحالیم که این بازیکن در مجموعه ما حضور دارد. دوست دارم پس از اینکه نام او در تاریخ نساجی حک شد، او با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. الان برای خداحافظی او زود است. چرا که آن چیزی که من می‌بینم او سال‌های سال می‌تواند به فوتبالش ادامه دهد.

دیدار تیم‌های سایپا و نساجی مازندران، فردا (چهارشنبه) در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید