مصطفی کواکبیان گفته است در صورتی که اصلاح‌طلبان مکانیسمی جهت دستیابی به اجماع داشته باشند، حتما کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود.

کواکبیان نامزد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری و نماینده سابق تهران و نماینده اسبق سمنان در مجلس درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: «ما الان چند مسئله در بحث اصلاح‌طلب‌ها داریم که یکی همین است که چه کار کنیم که به یک سازوکاری برای دستیابی به کاندیدایی که اتفاق‌نظر بیشتر روی ایشان وجود دارد، برسیم و یک بحث هم این است که ما معتقد هستیم دیگر بس است که کاندیدای قرضی و نیابتی و اجاره‌ای داشته باشیم. ما باید از دل اصلاح‌طلب‌ها یکی را که می‌تواند مورد اتفاق‌نظر واقع شود، به دست بیاوریم».

او درباره اینکه خودش نامزد انتخابات می‌شود یا نه، هم اظهار کرد: «ما در صحبت‌های خود گفتیم که اگر آن مکانیسم دستیابی به اجماع را قبول داشته باشیم، ما تابع آن مکانیسم هستیم. حالا خود بنده مثلا دفعه‌ پیش سال ۹۶ کاندیدا بودم؛ ولی چون هیچ مکانیسمی در کار نبود و البته تأیید صلاحیت هم که نشدیم؛ اما امروز من معتقدم که اگر آن مکانیسم باشد، من حتما کاندیدا می‌شوم؛ یعنی روی یک معیاری و روی یک چیزی و طبیعی است از دل آن مکانیسم کسی رأی نیاورد، باید تابع جمع باشد؛ ولی اگر آن مکانیسم نباشد، در حزب مردم‌سالاری ما یک تصمیم دیگری می‌گیریم».

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید