رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی علت مسدود بودن سامانه ثبت نام کمک هزینه معیشتی را اعلام کرد.

دلیل مسدود بودن سامانه ثبت نام کمک هزینه معیشتی چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره علت مسدود بودن سامانه ثبت نام کمک هزینه معیشتی، اظهار کرد: فرایند رسیدگی به درخواست‌ متقاضیان بسته معیشتی در پایگاه رفاه ایرانیان صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پایگاه رفاه ایرانیان، ۴۶ زیر پایگاه دارد که همه این اطلاعات توسط وزارت رفاه تولید نمی‌شود و ارگان‌های مختلف این اطلاعات را برای ما ارسال کرده‌اند.

وی افزود: اطلاعات تعداد سفرهای خارج از کشور را از پلیس گذرنامه، خودروها و پلاک‌های به ثبت رسیده را از ناجا و اطلاعات مالیات را از سازمان امور مالیاتی دریافت می‌کنیم همچنین بیمه مرکزی، آموزش و پرورش، ثبت احوال، ثبت اسناد و ... به ما اطلاعات می‌دهند و تمام اطلاعات این پایگاه بزرگ هیچکدام توسط وزارت کار به تنهایی تامین می‌شود.

شمس گفت: متاسفانه ارسال دیرهنگام اطلاعات توسط دستگاه‌های مختلف مانند؛ صنوف، اتاق‌ بازرگانی، گمرک و ... باعث شده به موقع نتوانیم لیست مشمولان بسته معیشتی را به روز رسانی کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هر زمان که این اطلاعات به موقع به دست ما برسد فرایند بررسی مشمولان بستته معیشتی بر سر زمان تعیین شده طی می‌شود، ادامه داد: به همین دلیل دریافت این اطلاعات و یکسان‌سازی آن‌ها زمان برد و به جای ۱۵ آبان ماه مجبور هستیم، ۱۵ آذرماه را برای به‌روزرسانی لیست مشمولان بسته معیشتی مدنظر قرار دهیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید