به گفته مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما بعضی از برنامه‌های زنده شبکه‌های تلویزیونی نیز به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.

تعطیلی دو هفته‌ای دامن برنامه‌های زنده تلویزیون را هم گرفت

به گزارش سلام نو امین نوروزی، مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار در گفت‌وگو با ایسنا درباره تعطیلی دو هفته‌ای برخی از برنامه‌های زنده تلویزیونی از جمله مجموعه «شب‌های هنر»، عنوان کرد: قرار شده است تا شبکه‌های تلویزیونی تعداد برنامه‌های زنده‌ای که دارند را کاهش دهند؛ به ویژه برنامه‌هایی که ساعت ۹ به بعد پخش می‌شوند. زیرا در آن ساعات محدودیت‌های رفت‌وآمد وجود دارد. از آن‌جا که نمی خواستیم برنامه‌ «شب‌های هنر» را به شکل تولیدی پخش کنیم و ترجیحمان بر پخش زنده برنامه بود، تصمیم گرفته شد به مدت دو هفته برنامه پخش نشود.

این مدیر تلویزیون با بیان اینکه برنامه‌هایی که مهمان محور نیستند و ساختار دیگری دارند، شرایط تولید و پخش برایشان مساعدتر است، افزود: هر شبکه‌ای متناسب با شرایط خودش تصمیم می‌گیرد؛ مثلا ما برنامه «طلوع» را با وجود اینکه صبحگاهی است تعطیل کردیم و خود تهیه‌کننده هم استقبال کرد. ما با تهیه‌کننده ها هم مشورت کردیم و نظر تهیه‌کننده ها هم همین بود. آمدن مهمان‌ها به برنامه‌ها در این شرایط سخت است.

مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار با بیان اینکه در مدت تعطیلی برنامه «شب‌های هنر» تله تئاترها جای این برنامه را خواهند گرفت، درباره تولید تله تئاتر و آثار نمایشی در شبکه چهار سیما که مدتی است کمرنگ شده است، توضیح داد: از سال ۱۳۹۱ تولید تله تئاتر به دلایل مختلف ادامه پیدا نکرد. از وقتی به گروه ادب و هنر آمدم، یکی از انگیزه‌های حضورم احیای کارهای نمایشی بود. در این ارتباط صحبت‌هایی با معاون سابق سیما، آقای میرباقری داشتیم که با توجه به تغییر و تحولات سازمان صداوسیما، این اتفاق عقب افتاده است.

نوروزی افزود: البته با توجه به شناختی که از آقای شاه آبادی دارم با کمک ایشان این کار را انجام خواهیم داد. کارهای مقدماتی را انجام داده ایم و طرح‌ها و نمایشنامه‌های مختلف را خوانده‌ایم. در شبکه چهار برای تولید تله تئاتر آمادگی وجود دارد؛ اگر از سمت مدیران بالادستی هم حمایت شود و بودجه‌ای تخصیص پیدا کند، ما آماده‌ایم ظرف چند ماه آینده تعداد قابل توجهی کار تولید کنیم.

او در پایان درباره تولیدات جدید شبکه چهار توضیح داد: بخشی از تولیدات شهرستان ها در حال انجام است. مستندی برای دهه فجر در حال تولید است و مستند دیگری هم درباره هنرمندان است که البته به شکل پرتره‌ای است که مسئله محور است نه اینکه بیوگرافی باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید