وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت، چگونگی فعالیت‌های گروه‌های هنری و فرهنگی و همچنین چاپخانه‌ها را در دوران محدودیت دو هفته‌ای تشریح کرد.

تعطیلی دو هفته‌ای فعالیت‌های هنری و سینمایی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سید عباس صالحی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره شرایط جدید پروتکل‌های بهداشتی کرونا و تاثیر آن روی نشر و رسانه‌های مکتوب، گفت: در مورد محدودیت‌های دو هفته آینده، چاپخانه‌هایی که جزو گروه یک حساب می‌شوند فعالیت خودشان را خواهند داشت، طبیعتاً روزنامه‌ها و مجموعه‌هایی که با این چاپخانه‌ها سروکار دارند، مشکلی نخواهند داشت.

وی درباره برگزاری کنسرت‌ها تا پیش از ساعت شش عصر اظهار داشت: دو هفته آینده طبیعتاً با محدودیت‌هایی که وجود دارد کلیه فعالیت‌های غیر ضروری تعطیل است و با توجه به اینکه مجموعه فعالیت‌های هنری،‌ سینمایی و فعالیت‌های که زیرمجموعه‌های فعالیت‌های درجه سه قلمداد می‌شوند در دو هفته آینده تعطیل هستند.

صالحی ادامه داد:‌ این موضوع مربوط به قبل از این دو هفته‌ای که در پیش رو داریم مربوط می‌شد و همان طور که مطلع هستید اگر سالن‌های هنری و موسیقی می‌توانستند فاصله‌های خود را بر مبنای ۵۰ درصد حفظ کند مجاز به فعالیت بودند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید