با اعلام رسمی فیفا جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۲۱ به انجام خواهد رسید.

جام باشگاه های جهانی در سال ۲۰۲۱ برگزار می شود

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، آنطور که فدراسیون جهانی فوتبال گفته، فرصت برگزاری این بازی در ماه های باقی مانده سال ۲۰۲۰ میلادی وجود ندارد و بنابراین جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۲۱ به انجام خواهد رسید. البته هنوز جزئیات زمان برگزاری این رقابت ها اعلام نشده اما فیفا به صورت رسمی تائید کرد که در دوره آتی جام جهانی باشگاه ها نیز تنها ۷ تیم حضور خواهند داشت.

یک سهمیه به تیم میزبان خواهد رسید که الدحیل به عنوان قهرمان لیگ ستارگان قطر در این بازی ها حضور پیدا می‌کند. سهمیه اروپا نیز در اختیار بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان خواهد بود اما بقیه ۵ سهمیه هنوز مشخص نشده است. آمریکای جنوبی، آفریقا، آمریکای شمالی و آسیا به زودی نماینده خود را معرفی خواهد کرد اما باتوجه به لغو لیگ قهرمانان اقیانوسیه، سهمیه این رقابت نامعلوم است.

تیم فوتبال پرسپولیس باتوجه به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا این شانس را دارد که با پیروزی در بازی نهایی، خود را به جام جهانی برساند. آن ها در صورت کسب بلیت جام باشگاه های جهان، درآمدی بین ۲.۵ میلیون دلار تا ۱۰ میلیون دلار را خواهند داشت.

قرار بود بود جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۲۱ با حضور ۲۴ تیم در ۸ گروه برگزار شود که در آن صورت حضور پرسپولیس هم از همین حالا قطعی بود اما شیوع ویروس کرونا و تعویق یورو۲۰۲۰ و المپیک توکیو، از این موضوع فعلا جلوگیری کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید