در ماه گذشته، چند فرد ناشناس با حمله به راننده نیسان ۳۸ ساله در یکی از محلات حومه شهر زاهدان با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رسانند و پس از سرقت خودروی او، از محل متواری شدند.

سلاخی وحشتناک راننده نیسان در زاهدان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در تاریخ نهم مهر ماه سال جاری چند فرد ناشناس، راننده ۳۸ ساله یک دستگاه وانت نیسان را در یکی از محلات حومه شهر زاهدان با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رسانند و پس از سرقت خودروی او، متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این جنایت تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتلان آغاز کردند.

سارقان قاتل در زاهدان به دام افتادند

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرانجام با تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان این جنایت که ۲ جوان ۲۳ و ۱۷ ساله بودند شناسایی شدند.

سردار طاهری گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با شناسایی مخفیگاه قاتلان با هماهنگی قضائی متهمان را در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴۰ روز فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با بررسی صورت گرفته مشخص شد قاتلان با هدف سرقت خودروی مقتول به بهانه انتقال بار، او را به یکی از محلات حومه شهر زاهدان کشانده و پس از ارتکاب به جنایت و سرقت خودرو، با مبلغی ناچیز خودرو را به یک مالخر در جنوب استان فروخته اند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای کشف خودروی مسروقه و دستگیری مالخر خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حمید IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    2 0
    یا ارحم الراحمین، یاالله، یا قاضی الحاجات. خودت رحم کن لااله الی الاالله رحممون کن خدایا این چه وضعیه
  • Jojo IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    این جور موجودات رو باید باید اعدام کرد. بودن این افراد در جامعه خیلی هزینه داره
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      0 0
      اینو اعدام کردی با بقیه بیکارها معتادین و کسانی که از سر نداری و بی پولی علاوه بر فقر مالی دچار فقر فرهنگی و اجتماعی هستند چه میکنین؟ مگر نه اینکه تا زمانی که کشور در مسیر توسعه و اشتغال زائی ( واقعی) و ثبات اقتصادی قرار نگیرد از این دست خبر ها زیاد خواهیم شنید. کسانی حکم اعدام برای این گونه خبرها صادر میکنن که برای خود و خانواده شان حاشیه نسبتا امن اقتصادی درست کردن ( مخصوصا ساکنان شهرهای بزرگ) و خیالشون هم نیست که در شهرهای کوچک چه مشکلاتی وجود داره؟
  • سعید IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    کسی که مرتکب قتل میشه..فرقی نمیکنه واسه نداشتن باشه یاواسه نیاز..باید ایدام کرد ..چرا چون قرار باشه هرکی به بهنه نداشتن مرتکب قتل شود پس به کار داعش هم نباید عیب بست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید