افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح پاییزه کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی در خراسان رضوی خبر داد.

برگزاری طرح پاییزه کتاب در خراسان رضوی با ۲۰ درصد تخفیف

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، اکثر برنامه‌های هفته کتاب به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب از ۲۴ آبان ماه آغاز و تا سی‌ام همین ماه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اجرای طرح پاییزه کتاب در هفته کتاب، افزود: تاکنون حضور ۸۳ کتابفروشی در این طرح قطعی شده است. با توجه به استقبال مردم از طرح تابستانه کتاب، در نظر گرفته شده است تا یارانه خرید کتاب نیز افزایش یابد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از تجمع مردم در کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه، سامانه خرید کتاب برای سهولت و عدم تجمع مردم در کتاب فروشی در نظر گرفته شده است.

تحفه‌گر با اشاره به تخفیف ۲۰ درصدی کتاب در این هفته، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با ارائه شماره ملی و ثبت آن در سامانه تا سقف ۲۰۰ هزار تومان خرید کرده و از تخفیف ۲۰ درصد استفاده کنند، همچنین خریداران می‌توانند تمامی کتاب‌های دارای مجوز ارشاد و کتاب‌های دارای آرم شابک را در این طرح تهیه کنند.

او در رابطه با برنامه‌های در نظر گرفته شده این هفته، تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مجازی درست نویسی، نشست مجازی کتابخوان، رونمایی و نقد هشت کتاب، بازدید از کتاب فروشی‌های سطح شهر و برگزاری جشن زنگ کتاب در مدارس مشهد از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص برپایی نمایشگاه کتاب مشهد، تاکید کرد: امسال به دلیل شرایط موجود بیماری کرونا نمایشگاه فیزیکی کتاب برگزار نخواهد شد.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید