محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از واریز ۴۰۰۰ میلیارد تومانی مردم برای طرح ملی مسکن خبر داد و گفت : از مردم تقاضا دارم تا در پرداخت مابقی وجه تسریع کنند تا پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود.

واریز ۴۰۰۰ میلیارد تومانی مردم برای طرح ملی مسکن

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم؛ محمد اسلامی با بیان این‌که در طرح ملی مسکن حدود ۴۳۶ هزار نفر واجد شرایط داشتیم که تاکنون، همه این افراد تعیین تکلیف شده‌اند، اظهار کرد: حدود ۱۳۵ هزار نفر یا زمین را تحویل گرفته یا در مرحله تحویل قرار دارند، ۲۶۵ هزار نفر نیز از طریق مجتمع سازی به پروژه‌ها متصل می‌شوند.

وی با بیان این‌که تا کنون ۴۰۰۰ میلیارد تومان از سوی مردم برای طرح ملی مسکن واریز شده است، افزود:‌ از مردم تقاضا دارم تا در پرداخت مابقی وجه تسریع کنند تا پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود.

وی ادامه داد: حدود ۳۷ هزار نفر هم در قالب پروژه‌های مشارکتی در این طرح شرکت کرده‌اند که اکنون این پروژه‌ها شروع شده و برخی از آن‌ها در مرحله ساخت و برخی دیگر در حال تحویل هستند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: برای شهرهایی که تاکنون زمین برای آن تهیه نشده است، ثبت‌نام جدید صورت می‌پذیرد. همچنین در شهرهایی که ثبت‌نام نداشتند، مراحل ثبت‌نام خواهیم داشت که در این خصوص اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید