۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 55193481

فرید اسماعیل‌زاده رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس از احتمال جاری شدن سیل در مناطق شمالی، غربی و مرکز این استان با توجه به فعالیت سامانه بارشی در این استان و تقویت تدریجی آن، خبر داد.

هشدار وقوع سیل در استان فارس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرید اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه فعالیت سیستم تا صبح فردا (شنبه) در حال تشدید است افزود: در صورت تداوم و شدت بارش‌ها در مناطق مذکور شاهد آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد جاده‌ای، سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خواهیم بود.

بیشترین میزان بارش در سپیدان ثبت شد
وی، با اشاره به اینکه میزان بارش باران در سپیدان تاکنون به ۸۰ میلیمتر رسیده است گفت: تاکنون در درودزن ۴۳، اقلید ۳۸، آباده ۲۶، ارسنجان ۲۳، بوانات ۱۷، زرقان ۲۷، سروستان ۷، فیروزآباد ۳، صفاشهر ۳۳، کازرون ۲۳ و نورآباد نیز ۲۷ میلیمتر باران باریده است.

اسماعیل‌زاده گفت: در ایستگاه شهرک گلستان شیراز نیز تاکنون ۲۲ میلیمتر و در ایستگاه فرودگاه شیراز ۲۱ میلیمتر بارش ثبت شده است.

خسارت گزارش نشده است
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس نیز گفت: به رغم بارش‌های خوبی که در مناطق مختلف استان شاهد بوده‌ایم اما تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی ارائه نشده است.

رحیم آزادی افزود: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده بارش هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید