دقایقی پیش آیین بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی، تربیتی و رفاهی در کشور همراه با سه طرح بیمارستانی با حضور رئیس‌جمهور به صورت تصویری آغاز شد.

مراسم بهره‌برداری از ۱۴۰۰ مدرسه با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، در این مراسم ابتدا وزرای آموزش و پرورش و بهداشت درمان و آموزش پزشکی گزارشی از این طرح‌ها و برنامه‌های وزارتخانه‌های خود ارائه می‌کنند و پس از پاسخ به سؤالات روحانی، بهره برداری از این طرح‌ها با دستور رئیس جمهور آغاز می‌شود و در پایان این مراسم هم روحانی سخنرانی خواهد کرد.

این طرح‌ها شامل ۱۴۲۲ طرح آموزشی با ۸۰۵۱ کلاس درس، ۱۲۴ طرح تربیتی و ۴ طرح رفاهی است که با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

این طرح‌های آموزشی، تربیتی و رفاهی در ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع زیربنا احداث شده است و خیرین مدرسه ساز بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از هزینه ساخت آن را تامین کرده اند. 

در این طرح‌ها بیشترین تعداد مدارس در استان‌های خراسان رضوی، تهران و سیستان بلوچستان ساخته شده است.

افتتاح طرح‌های آموزشی و تربیتی در کل کشور است و چهار طرح رفاهی هم در استان‌های تهران، کرمان، فارس و اردبیل افتتاح می‌شود. 

سه طرح بیمارستانی هم که در این مراسم به بهره برداری می‌رسد، شامل بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی سینا زرند کرمان، ۲۳۱ تختخوابی امیرالمومنین (ع) قم و طرح توسعه بیمارستان ۳۸۰ تختخوابی هاشمی نژاد مشهداست که با اعتبار حدود ۵۳۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید