رسانه‌های آمریکا اعلام کردند وزیر دادگستری این کشور به دادستان‌های فدرال جهت تحقیق درباره ادعای تخلف در انتخابات۲۰۲۰ مجوز داده است.

صدور مجوز به دادستان‌های فدرال برای تحقیق پیرامون ادعای تخلف در انتخابات

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رسانه‌های آمریکا روز گذشته -دوشنبه- اعلام کردند که «ویلیام بار»، وزیر دادگستری این کشور به دادستان‌های فدرال اجازه داده است تا روند تحقیق درباره ادعاهای تخلف در انتخابات ریاست‌جمهوری را آغاز کنند. 

روزنامه‌های نیویورک تایمز و واشنگتن پست و رسانه‌های دیگری اعلام کردند که بار به دادستان‌ها بر لزوم تحقیق درباره ادعاهای تخلف پیش از آنکه نتایج طی هفته‌های آینده تایید شود، تاکید کرده است. 

دادستان‌ها معمولا تا زمان ارائه نتایج نهایی مجاز به اقدام نیستند. با استناد به قوانین محلی‌، این ممکن است چند روز یا چند هفته پس از انتخابات سوم نوامبر زمان ببرد. ایالت‌ها باید حداکثر تا هشت دسامبر نتایج نهایی مصوب را به واشنگتن گزارش دهند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی  که حاضر به قبول شکست نیست، ادعا می‌کند تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری رخ داده است. وی برای به چالش کشیدن نتیجه‌، یک سری دادخواست ارائه داده، اما تاکنون هیچ مدرک محکمی برای اثبات این ادعاها ارائه نکرده است. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید