رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، از کشف یک انبار روغن خوراکی احتکار شده در مغازه ای در جنوب تهران خبر داد.

کشف ۸ هزار لیتر روغن خوراکی از انبار یک مغازه

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه ای در حوالی خیابان خیام، مقادیر فراوانی روغن های خوراکی را دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع ‌ در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او تصریح کرد: هویت مالک و نشانی دقیق مغازه در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که یکی از مغازه داران مواد غذایی مقدار فراوانی روغن جامد در انبار مغازه اش دپو و جمع آوری کرده است که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

سرهنگ ولی‌پور گودرزی ادامه داد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار مغازه اخذ و تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار مغازه ۸۸۴۸ لیتر روغن جامد خوراکی در قوطی های ۴ الی ۱۶ کیلویی در مارک های مختلف کشف شد، افزود: در این رابطه یک مالک مغازه دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در خاتمه گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را سه میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید