رییس شورای مرکزی حزب موتلفه با انتقاد از جدی گرفته شدن تاثیر انتخابات آمریکا بر مسائل ایران گفت: نباید انتخابات آمریکا ما را متاثر کند.

میرسلیم: نباید به تحولات داخلی آمریکا امید داشته باشیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  رییس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا گفت: آمدن یا رفتن رییسان ‌جمهوری مختلف در ایالات متحده، ماهیت استکباری سیاست‌های واشنگتن را تغییر نمی‌دهد.

مصطفی میرسلیم عصر شنبه در هفتمین سالگرد مرحوم حبیب الله عسگراولادی دبیر کل فقید حزب موتلفه اسلامی که به صورت وبینار برگزار شد، با انتقاد از جدی گرفته شدن تاثیر انتخابات آمریکا بر مسائل ایران خاطرنشان کرد: یک جریان تبلیغاتی بزرگی در دنیا، انتخابات آمریکا را چنان مطرح می کند که گویی تحولی بزرگ در حال شکل گیری است اما در واقعیت، آمدن یا رفتن رییسان جمهوری مختلف در ایالات متحده، ماهیت استکباری سیاست های واشنگتن را تغییر نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه نباید به تحولات داخلی آمریکا امید ببندیم، گفت: نباید انتخابات آمریکا ما را متاثر کند و از مسیر درست بازدارد یا منحرف کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که امید بستن به بیگانگان انحراف است، بر حفظ اتحاد و همدلی برای پیشبرد امور کشور با تکیه بر ظرفیت های داخلی تاکید کرد.

میرسلیم درباره خصوصیات مرحوم عسگراولادی نیز گفت: در تمامی بلاها و مشکلاتی که در مسیر حرکت مرحوم عسگراولادی برای وی پیش آمد هرگز کوچکترین خللی در اراده و ایمان وی به راهی که می رفت، پیش نیامد و همواره تابع ولایت بود و فقط برای خدا کار می‌کرد.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی دیگر سخنران مراسم هفتمین سالگرد مرحوم عسگراولادی بود که آن مرحوم را در ولایتمداری، کمک به محرومان و عمل به تکلیف الهی، یک اسوه و الگو برای مردم به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: مرحوم عسگراولادی از خودیت دور بود و همواره برای رضای خدا و در راستای فرمان ولی امر کار می کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید