کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: بعد از انتقاد رهبر انقلاب از گرانی‌ها تعامل و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های مرتبط به وجود آمده است.

تصمیم جدید برای بازار مرغ،تخم مرغ و گوشت قرمز گرفته شد

به گزارش سلام نو به نقل از وزارت صمت، کاظم خاوازی در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار که پس از سخنان دیروز رهبر انقلاب و انتقاد ایشان از گرانی‌ها برگزار شد، افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، تعامل و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های مرتبط با موضوع تنظیم بازار محصولات دامی کشاورزی از جمله وزارت صمت، گمرک و بانک مرکزی انجام شده است.

وی در این راستا ادامه داد: با مصوبه ستاد اقتصادی دولت، وظیفه تأمین تمامی نهادهای زراعی، باغی و دامی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است و وزارت صمت همچنان در موضوع ثبت سفارش فعالیت خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بر این اساس وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت پیگیری تخصیص و تأمین ارز، موضوعات گمرکی و ترخیص نهاده‌ها را بر عهده دارد.

خاوازی با اعلام اینکه تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ تا سطح عمده فروشی نیز به عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود، گفت: در خصوص تولید مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز وضعیت خوبی داریم و جای هیچگونه نگرانی برای مردم نیست.

وی تصریح کرد: تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ درسطح خرده فروشی بر عهده وزارت صمت خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با ارتباط خوب ایجاد شده میان دستگاه‌های ذیربط در ماه‌های آینده شاهد وضعیت خوبی در بازار هستیم، گفت: موضوع تنظیم بازار گوشت در داخل کشور همچنان در سطح عمده فروشی بر عهده جهاد می‌باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید