ورود خودروهای شخصی به مشهد و خروج آنها از ظهر دوشنبه تا جمعه ۱۶ آبان ماه ممنوع است.

ممنوعیت ورود و خروج خودرو در مشهد تا ۱۶ آبان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: ورود خودروهای شخصی به مشهد و خروج آنها از این کلانشهر از ظهر امروز (دوشنبه) ممنوع شده است.

دکتر محمدحسین بحرینی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به ۲۵ مرکز استان ممنوع شده است.
وی ادامه داد: مراکز استان های دارای ممنوعیت، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان ، سمنان و کرمان اعلام شده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه پنج میلیون ریالی برای متخلفان براساس کد تعریف شده اقدام می نماید.
وی افزود: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت های تعیین شده نمی گردند.
دکتر بحرینی ادامه داد: مشهد و خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.
بر اساس آخرین امار رسمی تاکنون ۶۲۸ هزار و ۷۸۰ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۴۹۱ هزار و ۲۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

"پاندمی کرونا" در جهان تاکنون ۴۶ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۹۵۲ نفر را بیمار کرده و جان یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۶۱۷ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است.
۳۳ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۶۷۶ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان نیز تاکنون درمان شده‌اند.
در این میان آمریکا با ۹ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۷۹۲ بیمار کووید ۱۹ و ۲۳۶ هزار و ۵۰۱ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است.  
بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول مبتلایان و جانباختگان پاندمی کرونا جایگاه چهاردهم را در میان کشورهای جهان دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید