موی انسان همانند سایر اعضای بدن برای سلامتی و جلوگیری از ریزش نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، در گزارش زیر بهترین ترکیبات طبیعی مو که می‌تواند از موهای شما در برابر هرگونه بیماری محافظت کند را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

تقویت و مراقبت از موها + آموزش

به گزارش سلام نو به نقل از شفاآنلاین، رای مراقبت از موهای شما اولین راهکار پیشنهادی همواره استفاده از موادشیمیایی برند است و سپس مراجعه به پزشک و صرف هزینه هنگفت. برای درمان مشکلاتی که موهای  شما را درگیر کرده و یا می‌خواهید از موهایتان مراقبت کنید بهترین راه خود طبیعت است.

بهترین ترکیبات طبیعی مو که می‌تواند از موهایی شما در برابر هرگونه بیماری محافظت کند شامل روغن آووکادو، روغن نارگیل، روغن آرگان، عسل، روغن درخت چای و آلوئه ورا هستند.

از آنجا که آلوئه ورا خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی دارد می‌تواند قارچ‌های ایجاد کننده شوره سر را از بین ببرد. قرار دادن روغن نارگیل روی موهای تان قبل از شستشو می‌تواند از مو در برابر آسیب محافظت کند.

بسیاری از محصولات مراقبت از مو که به شما پیشنهاد می‌شوند مملو از مواد شیمیایی مصنوعی است که می‌تواند موهای شما را خشک کرده و پوست سر شما را تحریک کند.

اما خوشبختانه مواد طبیعی زیادی وجود دارد که می‌تواند مزایا و فواید زیادی را برای سلامت موهای شما داشته باشند چه به دنبال آبرسانی به موهای خشک خود باشید، چه به دنبال محافظت از آسیب‌های موهای رنگ شده یا کاهش شوره سر باشید.

پس هیچ گاه فراموش نکنید که می‌توانید از این ۶ ماده مقوی برای تقویت و مراقبت از موها استفاده کنید.

روغن آووکادو

روغن نارگیل

روغن آرگان

عسل

روغن درخت چایی

آلوئه ورا

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید