فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف بیش از سه تن انواع موادمخدر از سوداگران مرگ خبر داد.

کشف سه تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سرهنگ ناصر فرشید با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته سه تن و ۵۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد و ماموران ۱۳۱ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۸۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری ۶۵ سارق در هفت روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۲۳ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: در این مدت ۲۴۸ خودرو و ۱۶۳ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

توقیف تریلی حامل نیم تن مرفین در خراسان جنوبی 

فرشید همچنین از کشف ۵۶۷ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک تریلی کشنده در شهرستان نهبندان خبر داد.  

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور نهبندان به بیرجند به یک تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۵۶۷ کیلوگرم مرفین را که به طرز ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی بر مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را با شماره تلفن یا پیامک ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در سربیشه

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در شهرستان سربیشه خبر داد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه با دریافت اطلاعاتی مطلع شدند سوداگران مرگ قصد دارند محموله‌ای از مواد افیونی را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرشید گفت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان ۲ سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودروهای قاچاقچیان مواد را متوقف و بازرسی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از یکی از خودروها ۱۰۰ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش را کشف و خودرو دیگر را که خودرو حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، توقیف کردند.

وی با اشاره به دستگیری چهار متهم و توقیف ۲ خودرو افزود: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه است و از شهروندان درخواست می‌شود هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید