عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور مبنی بر بررسی لوایح دولت در مجلس گفت این لوایح در اولویت بررسی مجلس قرار خواهند گرفت.

لوایح ارسالی دولت در اولویت بررسی مجلس

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه مجلس به لوایح دولت رسیدگی کند، گفت: دولت ۸۸ لایحه را در دوره قبل به مجلس ارسال کرده بود که همه آنها برای بررسی به کمیسیون های تخصصی ارجاع شده است. حال دولت چندین لایحه را در قالب لوایح دوفوریتی به مجلس فرستاده بود، از این رو با وجود آنکه ۲۸ طرح دوفوریتی نمایندگان در نوبت بررسی قرار داشت و اکثراً هم مرتبط با مشکلات روز مردم بود، با این حال ما لوایح دولت را در اولویت بررسی قرار دادیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه لایحه دوفوریتی در نوبت بررسی صحن علنی قرار دارد، افزود: اگر امروز لایحه ای به دست ما برسد، ما همانند لوایح مالیات بر ارزش افزوده و چک، دو روز بعد آن را در دستور کار صحن قرار می دهیم، از طرف دیگر لوایح عادی ارسال شده از سوی دولت نیز در شرایط کنونی در دستور کار بررسی کمیسیون های تخصصی قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید