نگار فروزنده بازیگر زن مطرح سینما و تلویزیون که این روزها بسیار گزیده کار شده است، با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود ویروس کرونا را به ترنس بودن تشبیه کرد.

تشبیه کرونا به ترنس بودن از نگاه بازیگر زن مشهور + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، نگار فروزنده بازیگر مطرح در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس یک "ترنس" مطلبی در این باره منتشر کرد و نوشت: شرایط و وضعیت به وجود آمده از کرونا یک تلنگر برای آدم ها است تا بتوانند ترنس ها را درک کنند و بفهمند. آدم ها کرونا را انتخاب نکردند. کرونا خواسته آدم ها نبود. یک شرایط ناخواسته و آزار دهنده و وحشتناک برای آدم هاست. ترنس بودن ترنس ها هم همین طور است. ناخواسته و بدون انتخاب خود ترس ها، مثل کرونا در جهان...

نگار فروزنده ترنس

نگار فروزنده متولد ۳ تیر ۱۳۵۷ در شمیران، تهران و بازیگر ایرانی است. نگار فروزنده کلاس‌های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و سپس به سینمای حرفه‌ای ایران روی آورد. بهترین بازی او در فیلم کافه ستاره اثر سامان مقدم بوده‌است.

او بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز کرد. پس از بازی در فیلم پاپیتال، بسیاری از منتقدان بازی وی را ستودند. این بازیگر در دو فیلم از داریوش مهرجویی در سه نقش حضور پیدا کرد. مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا دیگر اسامی ثبت‌شده در کارنامهٔ هنری اوست.

از ویژگی‌های بارز بازیگری نگار فروزنده، ایفای نقش‌های متفاوت است.همچنین بازی در اخراجی های ۱و۲و۳ مسعود ده نمکی از بازیهای ماندگار نگارفروزنده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید