۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 55187518

بنابر گفته سخنگوی فدراسیون کشتی، حمید سوریان که اخیرا به کرونا مبتلا شده در قرنطینه خانگی به سر می برد و پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت می کند.

حمید سوریان هنوز در قرنطینه است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، روز گذشته حمید سوریان بعد از یک هفته بستری بودن در بیمارستان به دلیل ابتلاء به کرونا به منزل بازگشت تا ادامه روند درمانی خود را در قرنطینه خانگی پشت سر بگذارد.

در همین راستا محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در تشریح آخرین وضعیت سلامتی نایب رئیس فدراسیون گفت: سوریان بعد از اینکه حدود یک هفته در بیمارستان بستری بود، روز گذشته مرخص شد اما به دلیل اینکه همچنان تست کرونای او مثبت بوده، باید در قرنطینه خانگی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی تماس‌هایی که با او داشتم، حال سوریان مطلوب است و وی باید به دلیل تست مثبتش فعلاً در منزل به ادامه روند درمانی مشغول باشد. مطمئناً او بعد از تست مجدد کرونا و در صورت منفی بودن جواب تست دوباره مثل گذشته به فدراسیون باز خواهد گشت.


 

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران کرونایی گفت: فدراسیون کشتی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات و اردوها با جدیت و حساسیت بسیار زیادی رفتار می‌کند تا مبادا کسی از اهالی کشتی دچار مشکل نشود. امیدوارم سایه سنگین این بیماری هر چه سریع‌تر از آسمان ایران و جهان کنار برود و روال طبیعی به زندگی مردم بازگردد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید